Translate/Tukar Bahasa

[kata-orang]

Aturan "kata-orang", sila guna bahasa yang baik-baik jer ok. Terima kasih kerana support [muodah.blogspot] Kalendar Persekolahan 2013 Koleksi Lagu-lagu Raya Popular Downloads/Muat turun percuma Semakan Status Permohonan Guru antara Daerah, Dalam Daerah dan Negeri (e-GTukar)boleh disemak mulai 10 november 2011. Guru-guru boleh menyemak keputusan permohonan pertukaran guru sekarang. klik di sini untuk semakan status permohonan anda.....
Bookmark and Share
Lot of Visitors

Keputusan SPM terbaik sejak 2006

9,239 calon mendapat keputusan gred cemerlang (A+,A dan A-) dalam semua mata pelajaran.

AMEERUL Ashraf Harunrashid dijulang rakan selepas berjaya memperoleh 11A+ SPM di SBP Intergrasi Selandar, Melaka, semalam.
AMEERUL Ashraf Harunrashid dijulang rakan selepas berjaya memperoleh 11A+ SPM di SBP Intergrasi Selandar, Melaka, semalam.

Pencapaian, kelulusan calon luar bandar makin meningkat

PUTRAJAYA: Seramai 10,488 calon sekolah Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) dan Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) berjaya mendapat keputusan gred cemerlang (A+,A dan A-) dalam semua mata pelajaran yang diambil dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2010.

Ketua Pengarah Pelajaran, Datuk Abdul Ghafar Mahmud berkata, daripada jumlah itu, 9,239 calon membabitkan sekolah KPM dan keputusan itu meningkat berbanding 7,987 pada 2009.

read more...

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails