Translate/Tukar Bahasa

[kata-orang]

Aturan "kata-orang", sila guna bahasa yang baik-baik jer ok. Terima kasih kerana support [muodah.blogspot] Kalendar Persekolahan 2013 Koleksi Lagu-lagu Raya Popular Downloads/Muat turun percuma Semakan Status Permohonan Guru antara Daerah, Dalam Daerah dan Negeri (e-GTukar)boleh disemak mulai 10 november 2011. Guru-guru boleh menyemak keputusan permohonan pertukaran guru sekarang. klik di sini untuk semakan status permohonan anda.....
Bookmark and Share
Lot of Visitors


...suasana sekitar hari pertama SPM 2011


12 Calon Duduki SPM Di Hospital

ALOR SETAR: Seramai 12 orang daripada 36,717 calon peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) di Kedah menduduki peperiksaan itu di hospital kerana masalah kesihatan.

Lapan calon menduduki peperiksaan di Hospital Sultanah Bahiyah di sini, masing-masing seorang di Hospital Kulim, Hospital Sultan Abdul Halim, Sungai Petani dan Hospital Jitra serta seorang lagi di sebuah hospital di Pulau Pinang.

Mereka yang menduduki peperiksaan di hospital kerana demam dan kemalangan jalan raya.

Pengarah Pelajaran Negeri Kedah Mansor Lat berkata sebanyak 264 pusat peperiksaan dibuka bagi menampung kesemua calon yang menduduki peperiksaan.

"Keadaan cuaca hari ini baik dan saya harap cuaca seperti ini akan berterusan sehingga peperiksaan tamat pada 14 DisEMBER," katanya.

0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails